Wednesday, December 11, 2013

feeling bad today

Hari ni pergi kerja lambat sikit. Malam tadi Naurah tidur pukul 7 lebih then dia bangun semula pukul 1 pagi. Buatkan sebotol susu untuk Naurah, then dia golek-golek like nak tidur. Aku tak sedar yang aku terlelap before dia tidur semula. Sedar-sedar dia panjat atas badan aku then jam menunjukkan pukul 3 pagi. BF her, then she going sleep back in just 5 second. Mengantuk sangat nampaknya. Fuhh, lega dia tidur semula.

Tapi yang tak best tu, aku terbabas tidur pagi ni. Nasib baik this smart girl, ya, Naurah, kejutkan ibunya pukul 6.50 pagi. Haih. Tq darling! Tak sedar bunyi jam telefon. Naurah pun takde bangun nak BF in between 3 to 6. Maybe dah kenyang or dia pun mengantuk sangat.

Dengan tak sempat masaknya, cepat-cepat bersiap nak pergi kerja. Nasib baik baju dah iron siap-siap, then bag Naurah pun dah kemas malam tadi. 

Around 7.40 gerak dari rumah, agak laju dari biasa. Yang sedihnya, beberapa meter nak masuk simpang ke office, aku terlanggar kucing. Seriously, it is happen in a second. Tiba-tiba aje. Aku tengah memecut after traffic light, sudden nampak kucing tengah berlari kat tepi jalan before dia melintas. Aku memang tak sempat nak brek, there is a few car kat belakang. Aku dapat rasa tayar aku pijak that pity cat. I am sorry cat. I am sorry. I feel very sad. Very bad. Air mata aku dah berjurai-jurai dalam kereta. Things that i love most, yang akhirnya aku langgar. Kalaulah aku tak laju tadi, sure aku sempat brek. 

Maybe for some people, benda tu hanya kucing kot tapi bagi aku it is more than an animal that we called it cat. That animal is so special for me. Till now, aku masih rasa lagi gegaran kat kaki masa pijak dia. 

It is  not a good start for today. 


R.I.P. meow. I am sorry.



*tears*


Bye!


 


THANK YOU FOR READING THIS!

4 comments:

  1. sedih... sedih sangat... T___T
    tak pe la.. hana xde niat pun nak langgar...

    ReplyDelete
  2. Sedih sgt, tapi takpelah kucing tu mungkin dah itu dah tertulis ajalnya.

    ReplyDelete
  3. Alahai hana. Sedih juga membacanya. Tak per...tak sengaja. I pon klo even bangkai kucing i elak dari langgar.

    ReplyDelete
  4. kucing.
    huhuhu.
    sedihnya.
    tp bnda dh nk jd hana.bykkn beristighfar ok?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...