Wednesday, April 4, 2012

Motif sebenar??

Breakfast : Nasi ulam + Nasi goreng + Ayam masak merah = Kenyang sampai sekarang
 


Tapi still kena pergi pasar malam jugak ni. Kang tak memasal malam karang lapar.


Till then.




Meow~meow~:
Entry yang tak ada motif. Nak kata hari ni busy nau, tak ada pulak. Pelik. Kelopak mata berkelip lagi. Harus google ni. Esok baharu cerita. BYE!




THANK YOU FOR READING THIS!

9 comments:

  1. psr mlm kt mane yer hr ni??
    nak ikot :p

    ReplyDelete
  2. ai x suke kalau mata berkedip²...for me, itu petanda I will cry huhuhuuu

    eh, hari nie ai pun nk gi pasar malam :-)

    ReplyDelete
  3. amboi...sedap beno nampaknyeee!!!!

    ReplyDelete
  4. bagus pe tgh ada selera hehehehe..dulu ai slalu bila selera pas makan sedia le ke bilik air walaupun dah 9 bulan usia kandungan :(

    ReplyDelete
  5. kite baru perasan hana ada fanpage FB sendiri. hehee. dah like.. muahahaha...

    kemain lagi dia belasah makanan. malam ni makan megi je taw. sobsob

    ReplyDelete
  6. inagtkan tadi nasi kerabu, nasi ulam rupanya..tengok gambar nie rasa lapar pulak..huhu..

    semoga akak + baby berada dlm keadaan yg sihat..=)

    ReplyDelete
  7. Sedapnya nasik ulam, dah lama tak makan, dulu arwah nenek kat kpg selalu buat ulam, tapi kini tak merasa lagi :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...