Wednesday, March 21, 2012

Wordless Wednesday : SATA.. na na na na na Terengganu kita...



Berlemak, spicy, garing, bau yang sangat harum dan secukup rasa. Heaven gila makan panas-panas.






Meow~meow~:
Terjumpa gambar sata dalam PC. Ni dari Pahang. Sedap. First time i makan sata yang sedap yang ada kat Pahang sama macam sata yang i beli kat sepanjang Jalan Pantai Kelulut, Terengganu.




THANK YOU FOR READING THIS!

11 comments:

  1. sataaaaaa...dah lama tak makan...1st time linda makan masa wed.kakak kat belah lelaki di tganu....singgah makan sata yg enak di tepi laut.. lepas tu dah tak makan sampai skg sbb xde kat pun kat PD ni...hurmm kene g ganu le nmpaknya....

    ReplyDelete
  2. pestime makan sata mse zaman matrix dlu..kawan dr ganu bawak...pastu bile beli kat cni, tk best lgsg...terus tk pernah makan lg....hihi...

    ReplyDelete
  3. i duk kemaman so blh katakan kerap jugak la mkn satar ni...sedapppp...hehe

    ReplyDelete
  4. Sata kat Pantai Kelulut sane mmg sedap eh? Sy tatau mane yg sedap kat sane melainkan Kuala Kemaman. Hari tu blk Ganu, tak smpt nk cri sata. Sedih tau!!!!!

    ReplyDelete
  5. amboii sedapnye O.O

    ** harap2 lepas tgk pic ni jgn la ngidam sata t'ganu, naye en.suami kang =D

    ReplyDelete
  6. masyaallah...

    terliur plak tekak ni...
    huhuhu

    =)

    ReplyDelete
  7. Tak berapa tahu makanan ini....

    ReplyDelete
  8. Penah dengar nama Sata ni tapi tak penah makan lagi :)

    ReplyDelete
  9. hana, kite tak pernah makan sata.. errr... macam mana ea rase dia?

    ReplyDelete
  10. uihhhh tu dia ehhh, sedap gilos tgk!!! heheh

    ReplyDelete
  11. the only time I pernah makan sata is at Kemaman masa gi Cherating dulu tapi x berapa minat le huhuhuuu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...