Friday, March 9, 2012

Tazkirah Jumaat : Wahai Hawa..

 
Kepada Hawa. Biarlah Adam yang mencari sendiri tulang rusuknya yang hilang. Hawa pula, tunggulah dan bersabarlah, tak perlulah kamu yang mencari Adam. Kerana kamu tetap tulang rusuknya yang hilang, dia akan datang mencarimu dan mengambilmu satu hari nanti.

Apa yang boleh kamu usahakan Hawa ialah berdoa agar Adam yang datang itu adalah Adam yang beragama, beramal dengan agamanya dan punya akhlak yang baik. Dengan kata lain dapat membimbing kamu ke jalan yang lurus untuk ke syurga..♥♥
Sumber : FB kawan






Meow~meow~:
Saya sudah jumpa pemilik tulang rusuk saya.
Adam saya kini dalam perjalanan pulang ke tanah air terchenta (bunyi macam oversea sangatlah kan? haha), katanya tak sampai hati biarkan saya keseorangan di hujung minggu ni. Thank you sayang. Tapi kenapa tak cakap awal-awal cancel flight malam ni, i punya sedih sampai tak dapat habiskan nasi sebungkus tadi. If bagitau awal-awal confirm i mam nasi dua bungkus. Hahaha



THANK YOU FOR READING THIS!

7 comments:

  1. hahahahaha kan dah rugi jek nasi tk abis tadi :p

    ReplyDelete
  2. Relax aaa.... sampai makan tak lalu...

    ReplyDelete
  3. Sisdee:
    Kan? Xpasal-pasal. hehe


    WuMing:
    Yelah WuMing, sdh tau. Kalau WuMing nak tau, mesti wife WuMing sdh mcm Hana if WuMing tak ada di sisi. ehehe

    ReplyDelete
  4. alololo...jgn sedih2...
    eh skg rajin pulak update blog...FB dah x on ke???

    mekasih vote...vote banyak2 lagi k... :P

    ReplyDelete
  5. so romantik...tak sabar nak kawen jugak...doakan kami cepat kawen yer....Amin....

    ReplyDelete
  6. baik....saya akan tunggu pemilik tulang rusuk saya mencari saya..

    lama xkesini.,,,sihat dear?

    ReplyDelete
  7. tazkirah yg indah utk dihayati..

    p/s: salam kenal dear! nice blog..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...