Tuesday, September 27, 2011

Teaser : Majlis Bertandang

Teaser Majlis Bertandang pada 10 September 2011. Sorry agak lambat sikit coz baru dapat dari oofficial photographer this week. 



Majlis bertandang, also called Majlis Menyambut Menantu di perkarangan rumah Teman Penyayang. 



Sesi outdoor di UPM.



Baru mau feeling macam retis, ada teaser bagai,  dah kena boooooooooooooooo kat korang.

Huh! merajuk ah macam ni!
Tak mau upload gambar banyak-banyak dalam ni. 

Bye!




































Lempang nak, Hana?!

Ok. Insaf. 
Nanti i upload gambar manyak-manyak eh as your request tuuuuuuu..
Wait yea!

Daaaa.. ^_^


THANK YOU FOR READING THIS!

13 comments:

  1. Suka!!! Ni amik gmbar masa tunang hari tu ke?? Kahwin bila? X nak jemput Ninie ke?...hihiks.

    ReplyDelete
  2. ala, best nye ala2 retis ni. hehe lawa la kak

    ReplyDelete
  3. alah...mana ada boooooooooo...pun....best tau tgk2 pic...;d

    ReplyDelete
  4. cantikya...(^___^)
    smoga berbahagia selalu dan kekal buat selamanya..=)..

    ReplyDelete
  5. sangat cntik pgantin n view tmpt tu..sesuai jer....tringt zaman blaja ctu dulu

    ReplyDelete
  6. cantiknya....

    ti letak gmbr byk2 ekk ;)

    ReplyDelete
  7. Peeewit... Artis pulak... Hai... Takkan payung tu nak pakai sorang saja...?

    ReplyDelete
  8. Ninie:
    Tu gambar kahwin la Ninie. hehe Masa tu xkenal Ninie lg. hehe

    EmFarid:
    Nanti Emy buat la ala-ala retis gak. haha

    Run Away:
    Ok2.. i will upload. :-p

    Terbang Bersamaku:
    Tq..
    ^_^


    Cik Suheela:
    Tq you! ^_^

    Umihumairah:
    ekekeke ada org teringt zaman bercinta dlu kot. :-p

    Meowmania:
    hahaha yes dear..

    Rara Pinkmafia:
    Ala, rasa nak veragan macam retis sikit.. jgn la marah. hehe
    :-p

    WuMing:
    Org lelaki xnk pkai payung berwarna warni.. :-p

    Dhiera:
    Weeeeeeee... haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...